23 Mai 2008

“Praf asternut pe ciment strapuns de raze crude de soare tarziu”

Vineri. Doar doua saptamani de scoala si…ramanem pe-afara.

Azi…sa vedem ce s-a-ntamplat…Scoala – prima ora: Istorie; cateva minute intarziere nu strica, asa-i? Anyway…am patru note, adio domn’ profesor, nu mai auziti nimic de la mine pana la sfarsitul anului, care si-asa e aproape. Next: franceza. Cu o floare nu se face primavara, dar cu un referat da🙂. 3rd: mate. ugh…cica trebuia sa fim atenti la ce scriau bietii copii pe tabla…dar e mai important sa vorbesti cu colega de banca; de ce nu pricep chestia asta odata profii?! A patra ora: desen. Mai, dar neatenti colegi mai am [ca sa nu spun cuvantul care incepe cu pro si se termina cu sti]; nu sunt in stare nici sa traga niste linii acolo? Tre’ sa le explici tu tot [nu toti; doar doua persoane]. Ora 5: geografie; un referat si…zbyee!!. Si in sfarsit ultima. Nimic deosebit. Doar ca trebuie sa ma milogesc de profu de fizica si ala de desen sa isi scrie parerea despre noi. Shh…nu stiu daca am voie sa spun asta. Whatevar…LIBERTATE!!

Alte chestii interesante de scris nu am…nu ca ce am scris mai sus ar fi important. Ieri s-a deschis mall-ul Promenada. Eu n-am apucat inca sa trec pe acolo dar surse secrete spun ca e destul de dragut.

Presimt o cearta luni [n-are nicio legatura cu mall-ul :P]

nota: 9/10

– ar fi fost 10/10 daca nu as fi in halul asta de racita]

Horoscopul meu de azi:

Interesul tau pentru succesul carierei tale este mare, astfel ii motivezi si pe cei din jur pentru a-si indeplini sarcinile cu brio.

Cei din jur iti apreciaza ideile si ii determini sa lucrurile si din alte puncte de vedere. Iti ajuti colegii prin deciziile pe care le iei in numele grupului din care faci parte.

Esti pe cale sa te dezvolti fara prea multe eforturi, datorita alegerilor pe care le-ai facut. Te oferi voluntar sa faci anumite lucruri. Daca doresti sa iti faci noi prieteni, vei cunoaste persoane care gandesc la fel ca tine.

[sursa: ele.ro]

Leave a Reply

