I’m a witch

“Praf asternut pe ciment strapuns de raze crude de soare tarziu”

Salut, cititorule. Iti vorbesc eu, o vrajitoare ce si-a descoperit de curand puterile.

Poate ma credeti nebuna, dar…sa va povestesc trei intamplari din care eu am tras concluzia asta. Ar fi cool sa fie adevarat :>

Deci…

1. Stateam in dormitor cu mama si ne uitam la Dansez pentru tine. Stiti ca in pauzele publicitare are loc un concurs; se pune o intrebare si cine raspunde primul corect primeste un premiu. Ei bine, tocmai incepuse publicitatea cand eu am intrebat-o pe mama deodata, fara sa stiu de unde mi-a venit ideea: “auzi…pentru cine danseaza Adriela si Smiley? am uitat cum o cheama…sa vezi ca intrebarea asta o sa o puna”. Cateva minute mai tarziu, apare intrebarea: “pentru cine danseaza echipa lui Smiley?” Am ramas inmarmurita cand am auzit. Cum de din atatea zeci de intrebari posibile tocmai pe aia se nimerisera sa o puna?!

2. Dimineata din ziua cu teza la romana. M-am sculat somnoroasa, cu un presentiment ca o sa ne pice caracterizarea unui personaj din comedie [ma rog, ma gandeam la Tipatescu, caracterizarea pe care o invatasem eu]. De data asta m-am gandit sa imi ascult instinctele si am invatat mai bine compunerea asta. Ceva mai tarziu am deschis calculatorul si am intrat pe mess. I-am spus si Biancai acelasi lucru: o sa ne dea caracterizare din comedie. Ea spera sa ne pice ceva de la Baltag. Anyway…doua/trei ore mai tarziu primim foile cu subiecte. Curioasa ma uit la partea a doua: Caracterizati un personaj dintr-o comedie studiata la clasa. Dupa ce ca v-am spus ce o sa ne dea, tot n-ati facut de 10?😛

3. Duminica aceasta. Nu mai curgea apa de cateva ore bune si era chiar enervant. M-am dus iar la baie, incercand sa vad daca au dat drumul. Dar nu. Cativa nervisiori si-au facut loc in capsorul meu, dar oricum…tocmai ma uitasem pe Jetix la H2O, asa ca mi-a venit o idee: ia sa-mi ‘folosesc eu puterile de sirena’ si sa fac apa sa curga. Mi-am bagat mana sub robinet si am incordat-o, concentrandu-ma usor. Chiar atunci a inceput sa curga un firicel subtire de apa. Uhh…asta e prea mult! Coincidenta? Probabil. Dar…mi-e greu sa cred ca tocmai atunci s-au gandit sa dea drumul la apa.

Mi s-au mai intamplat si alte lucruri ciudate, de exemplu aveam niste amintiri in legatura cu ceva complet diferite decat a celorlalte persoane cu care am fost, eu putand sa jur ca am mers prin alta parte si cu alt mijloc de transport, fiind in stare sa repet tot ceea ce spusesem pe parcurs; pacat ca nimic din ce am zis nu li se parea cunoscut parintilor mei. Cred ca m-a afectat cazatura in cap de cand eram mica. Nu dau detalii ca ma fac de ras :))

Deci, nu imi mai ramane decat un singur lucru de facut: astept ca la 15 ani sa-mi vina scrisoare cu invitatie la o scoala de magie. Wanna come with me?

One thought on “I’m a witch

  1. me says:

    Of course:>. Ce tare🙂 !

Leave a Reply

