{* .Iubesc. *}

“Praf asternut pe ciment strapuns de raze crude de soare tarziu”

Ma simt stupid. Traiesc in iluzii. Fac parte dintr-un basm al imaginatiei mele dintre paginile caruia nu ma pot desprinde. Incerc – dar nu pot. Refuz sa traiesc in realitate, refuz sa vad adevarul, refuz sa vad ceea ce am devenit: prizoniera propriei constiinte, captiva intre patru pereti ce se apropie din ce in ce mai mult; nu exista usi, nu exista ferestre…doar o mica gaura prin care pot evada, cu ajutorul cuiva care sa ma apuce de mana si sa ma traga afara. Insa nimeni nu e in jur, pentru ca i-am indepartat de buna voie…am renuntat inconstient la viata mea de acum cativa ani; inca imi mai aduc aminte cum patrundeam in lumea lui Harry Potter alaturi de prieteni in gradina din fata blocului…cum imi petreceam ore in sir doar stand alaturi de prieteni…dar toti au disparut. Nu ne-am certat. Nu a plecat niciunul nicaieri. Pur si simplu a disparut comunicarea…parca tot ce a fost s-a scufundat intr-o apa adanca…si asta pentru ca eu am scos dopul si am lasat totul sa dispara. Nimeni nu stie cat imi doresc sa simt ca cineva e langa mine si ma sustine…si imi sterge lacrimile fara sens ce mi se scurg chiar si acum din ochi…dar nu am decat familia cu care niciodata nu am vorbit deschis despre ceva – ei nu stiu ce e in sufletul meu – …ma^t,a ce parca a devenit mai mult decat un animal de casa -de aceea n-o sa renunt la ea atat de usor…nu-mi pasa ce spun parintii-… si nu in ultimul rand Bianca…suntem total diferite si cu toate astea e singura pe care o pot inca numi “prietena mea”. E ciudat sa te simti atat de singur…sa stai cu orele in casa si sa te intrebi ce fac celelalte cunostinte alte tale…pentru ca doar asta sunt: simple cunostinte…sau nici atat. E ciudat sa intri pe y!M asteptand sa intre singura persoana cu care mai schimbi niste vorbe din cand in cand.

Nu, nu sunt emo. Doar ca pun prea mult suflet in ceea ce fac, iau totul prea in serios si ma implic…de aia si ma trezesc atat de singura; pentru ca tinerii din ziua de azi iau totul in gluma, crezand ca totul se rezolva cu o injuratura nevinovata, o bere sau o tigara. Si daca nu esti ca ei, nu ai ce cauta in lumea asta mult prea complicata pentru a fi inteleasa. Cum spun eu deseori, “nu se mai fabrica persoane agreabile, fara fite, in ziua de azi”. Si e pacat. Da, la baza sta educatia fiecaruia, care de multe ori lasa multe de dorit. Dar fiecare poate alege. Asa cum un manelist a ales sa asculte manele in loc de rock…asa cum un pictor a ales sa picteze in loc sa faca sport de performanta…asa cum un betiv a ales sa bea sau un drogat sa se drogheze…asa cum eu am ales sa imi traiesc viata intr-un stil propriu, ajungand sa fiu dependenta de bunatate, de nevoia de a avea pe cineva langa mine. De a-l avea pe el langa mine. Nu pot descrie in cuvinte ce simt…ceva puternic, mai puternic decat mine, care ma seaca de puterea de a lupta…uneori, cuvintele “eu nu te iubesc” nu au niciun efect cand ii spui asta unei incapatanate ca mine…heh…ce sa fac daca pur si simplu nu pot sa uit? Nu pot, si poate nici nu vreau…pentru ca e minunat sa iti petreci dupa-amiezile privind pe geam spre cerul senin sau plin de nori negri, gata sa te atace cu o furtuna, gandindu-te la el, dorindu-ti sa fie langa tine sau macar sa ii scape numele tau din greseala…tu fiind in acest timp cuprins de un fior ce iti strabate tot corpul, facandu-te sa te simti ciudat…de bine. De multe ori cred ca as prefera sa ma urasca decat sa ii fiu indiferenta…

Okay, gata. Presimt la ce s-ar gandi daca ar citi chestiile asta: “fata asta nu pricepe ca nu o plac?!”. Sau nu…oricum, nimic n-o sa ma faca sa renunt la ceea ce simt sau gandesc. Sac! O:-)

Episodul urmator din Telenovela Mea [telenovela mea, telenovela ta..nanana…era o melodie :))] – de ce nu beau bere sau alte bauturi alcoolice in public? de ce nu fumez?

Stay tuned😛

C ya later. Buh-Bye.

3 thoughts on “{* .Iubesc. *}

  1. ^^Arielle^^ says:

    decy..unde-i episou urmator??

    astept…:-w

  2. NicoLe says:

    Hei🙂 Fain blog😛

  3. me says:

    Cat adevar!🙂
    Cata dreptate ai cand spui ” nu se mai fabrica persoane agreabile, fara fite, in ziua de azi”! Sunt cu totul de acord.🙂 Cam stiu si eu cum e…
    Acum ai mai crescut, caci vad ca postarea e de mai demult.:) Pe bune, atat de repede trece timpul incat mi-as dori sa-l iau intr-o zi la o discutie asa in particular si sa ne tragem de sireturi ore in sir sa pot spune ca trag de timp.
    Citesc, aici spusele tale si parca reusesc sa explic in cuvinte ceea ce simteam pana acum. Cred ca odata si-odata, la varsta asta, persoanele normale inca, care au mai ramas asa naturali, fara fie si figuri, se regasesc aici. La tine.
    Multumesc pentru asta si imi place felul tau de a gandi🙂.

    P.S: B+ love ya

Leave a Reply

